Onderhoud waar je blij van wordt 

Wij nemen de tijd voor bewoners, en tóch zijn we snel en efficiënt. De kern van onze werkwijze zit in aandacht en communicatie: duidelijk zijn over de duur én mogelijke overlast van onze werkzaamheden. Inmiddels zorgen wij al meer dan 30 jaar voor blije bewoners, in opdracht van woningcorporaties en zorginstellingen door heel Noord-Holland. Onze missie is om onderhoud te bieden waar iedereen blij van wordt.

Maak kennis met ons onderhoud

Mutatieonderhoud, serviceonderhoud en interieur op verzoek

Wij hanteren voor het mutatieonderhoud, serviceonderhoud en interieur op verzoek gestandaardiseerde processen. En dan wel op zo’n wijze dat deze visueel, praktisch en logisch zijn voor alle betrokken partijen. Zo bieden wij continu dezelfde kwaliteit en werken wij snel en efficiënt samen met onze partners. Doordat onze processen open en transparant zijn, kunnen opdrachtgevers met ons meekijken: zo tuigen we samen een ideale samenwerking op.

Mutatiewoningen p/jaar

Reparatieopdrachten p/jaar

Badkamer, keuken en toiletten p/jaar

Cijfer klanttevredenheid

Vakmanschap en een hoge klanttevredenheid

Daar kan je op rekenen

Altijd netjes onze voeten vegen

Beleefd en betrouwbaar

Bij Kesselaar & Zn weten we dat blije bewoners de sleutel zijn tot succesvol onderhoud. Daarom staan bewoners bij ons altijd op de eerste plaats. We begrijpen dat onderhoudswerkzaamheden ingrijpend kunnen zijn, en dat communicatie hierbij van essentieel belang is. Onze aanpak is dan ook gericht op heldere en duidelijke communicatie, zodat precies duidelijk is wat er gaat gebeuren en wat dit voor bewoners betekent. Zo zorgen wij ervoor dat bewoners zich betrokken voelen bij de werkzaamheden, en tevreden zijn over het proces en resultaat.

Eén aanspreekpunt

Blije bewoners

Altijd inzicht

Circulariteit

DATA en technologie

Inzicht, voorspellen en informatie uitwisselen

Met behulp van data en technologie zijn wij continu in beweging om onze onderhoudsprocessen verder te verbeteren en te innoveren. Zo hebben onze opdrachtgevers door middel van een systeemkoppeling real-time inzicht in de status van onze werkzaamheden, en kunnen we met behulp van data-analyses voorspellingen maken over de onderhoudsbehoeften van onze opdrachtgevers, bijvoorbeeld voor het service-onderhoud.

Milieuvriendelijk  

Circulariteit, no-regret en een portie gezond verstand. Nieuwsgierig hoe wij duurzaamheid verbinden aan het onderhoudsproces?